13/2/12

Bitter days...sweet valentine!

Σήμερα έχω άδεια από την δουλειά για να διαβάσω λίγο για την σχολή μου αλλά και για να οργανωθώ έτσι ώστε να δημιουργήσουμε με την κόρη μου ατμόσφαιρα λόγω της ημέρας στο σπίτι ως έκπληξη για τον μπαμπά! Δύσκολες οι μέρες γενικώς αλλά ας σκάσει λίγο χαμόγελο στο χειλάκι μας είτε είστε ερωτευμένοι ή όχι! Happy valentine' s day! Χρόνια σας πολλά!

Τα πράγματα είναι απλά για σήμερα. Λίγα φρέσκα λουλούδια από την αγορά, κεκάκια με καρδούλες από το κοντινότερο ζαχαροπλαστείο (μετά την τελευταία καταστροφική μου προσπάθεια να φτιάξω κεικ με ροζ ζαχαρόπαστα προτιμώ να αγοράσω κάτι), χρωματιστά χαρτιά για κάρτες, μαρκαδόροι, γκλίτερ, κορδελίτσες για την κατασκευή καρτών Αγ. Βαλεντίνου που θα φτιάξουμε με την κόρη μου. Καραμελίτσες χρωματιστές που θα βάλουμε σε γυάλινα βαζάκια (από μαρμελάδες που τα κρατάω στο ντουλάπι μου) και πολύ φαντασία που ευτυχώς τα παιδιά έχουν αρκετή!
Πολλές ιδέες για δημιουργίες θα βρείτε εδώ! Εσείς τι προτείνετε?


Εύχομαι χρόνια πολλά καλά και ερωτευμένα!!!
Sandy K.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου