1/4/12

Spotlight – Q&A από την δημιουργό του «Κεριά και άλλες δημιουργίες»


Καλό μήνα σε όλους!
Σήμερα θα σας γνωρίσω μία γυναίκα που ξέρω πολλά χρόνια και την γνώρισα στην Πάτρα που πηγαίνω πολύ συχνά. Ασχολείται με την δημιουργία κεριών αλλά και δίνει νέα πνοή σε παλιά αντικείμενα όπως καρέκλες, τραπεζάκια, πιάτα και ότι βάλει ο νους σας. Τελευταία της δημιουργία εκτός από τις πασχαλινές λαμπάδες, είναι η ζωγραφική πάνω σε δίσκους από βινύλιο.

Sandy K.


Notes & Impressions - Spotlight
 Όνομα: Φραντζέσκα


Η πόλη μου: Πάτρα

Αγαπημένο hobby: Κεριά και άλλες δημιουργίες

Η έμπνευσή μου: Ό,τι όμορφο υπάρχει γύρω μου

Η πρώτη μου δημιουργία: Στην ζωή μου είναι τα παιδιά μου. Σε αυτό που κάνω τώρα  την πρώτη φορά πειραματίστηκα και έκανα  ένα κερί χρωματιστό με άρωμα γιασεμιού.   

Αγαπημένη συνήθεια: Να ακούω τα τραγούδια του Γιάννη Πλούταρχου τις ώρες που δημιουργώ      

Το χρώμα μου: Μωβ

Αγαπημένο αξεσουάρ: Παπούτσια και τσάντες


Bloggers που ακολουθώ: Notes and Impressions, Βάλε φαντασία, Δια χειρός μεταμορφώσεις 


           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου