7/9/13

5 must have κομμάτια για το φθινόπωρο !!! (και φθηνά)

Γεια σας φίλες μου!
Για λίγο δρόσισε αλλά σήμερα παρά τη συννεφιά έχει ζέστη. Τα ρούχα των διακοπών τα έχω ήδη πακετάρει στη ντουλάπα μου (έχω κρατήσει το τζην σορτς μου όμως γιατί ακόμα το φοράω) και φρεσκάρω τα φθινοπωρινά μου. Τα 5 must have κομμάτια που δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα είναι ένα jean, ένα λευκτό πουκάμισο, ένα jacket, μια ευρύχωρη τσάντα και ένα ζευγάρια μποτάκια που φέτος για ακόμη μια χρονιά κυριαρχεί σε όλα τα ύψη τακουνιών και συνδυάζονται με όλα μας τα ρούχα! Βρήκα 5 οικονομικές λύσεις... Πουκάμισο λευκό υπάρχει στη ντουλάπα μου, jeans αρκετά (τώρα που έχασα και 2 κιλά μου κάνουν όλα). Για να δούμε... μποτάκια καστόρινα από πέρυσι ΟΚ! Μου λείπει τσάντα και ένα ωραίο jacket για αλλαγή.






shopper bag Pull & Bear


All time classic
Τι λέτε?

Sandy K.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου