7/3/14

3 basic κομμάτια για την άνοιξη !

I know I know...εξαφανίστηκα για αρκετό καιρό και να 'μαι πάλι εδώ. Μπήκε η άνοιξη με βροχές και κρύο και είπα να εμφανιστώ. Προσπαθώ να αλλάξω και λίγο το blog μου (την εμφάνισή του δηλαδή και ψάχνομαι λίγο με το blogger... Όλο αυτό το διάστημα ψάχνω σε αρκετά site και blogs για νέες ιδέες αλλά είναι και ο χρόνος μου περιορισμένος και δεν μπορώ να υλοποιήσω όλα αυτά που σκέφτομαι προς το παρών. Θα δείξει...
Περιμένω πως και πως να μυρίσω την άνοιξη και να φρεσκάρω την γκαρνταρόμπα μου, να μαζέψω όλα τα χειμωνιάτικα και μάλλινα και να ντύσω το σπίτι μου ανοιξιάτικα...
Έχω 3 βασικά κομμάτια που έχω βάλει στο μάτι από το Zara και πρέπει να διαχειριστώ και το budget μου. Νομίζω όμως ότι με το basic 3 ανανεώνω τα ήδη υπάρχοντα...

Μακριά μπλούζα με φαρδιά μανίκια 39,95 € (συνδυάζεται με όλα τα κολάν μου)

 Στενό τζιν με σκισίματα 39,95 € 
Σακάκι σε έντονο κίτρινο γιαμ γιαμ...59,95€


Θα μείνω στον αριθμό 3 για την άνοιξη... αναζήτηση λοιπόν για 3 βασικά κομμάτια με lower budget? Τι λέτε?

Sandy K.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου