5/3/12

Ξαναχρησιμοποίησε το! Part 2

Πολύ καλημέρα σας αν και βροχερή σήμερα η μέρα. Όπως σας είπα και χθες έχω ετοιμάσει για την ενότητα "Ξαναχρησιμοποίησέ το!" φωτογραφίες με αντικείμενα που έχω στο σπίτι και δεν τα χρησιμοποιώ. Κάθε φορά που τα βλέπω μπροστά μου θέλω να τα πετάξω αλλά είπαμε ότι δίνοντας άλλη χρήση σε ορισμένα αντικείμενα μπορούν να μας φανούν χρήσιμα. Γι αυτό λοιπόν την κούπα και το πιατάκι του καφέ, τα χρησιμοποίησα για να φυλάω τα καλλυντικά που χρησιμοποιώ κάθε πρωί που ετοιμάζομαι για το γραφείο. Την συγκεκριμένη κούπα λατρέυω να την βλέπω, γι αυτό την έχω βάλει στο πάσο της κουζίνας όπου κάθομαι το πρωί και μακιγιάρομαι πίνωντας τον καφέ μου.
 πριν
μετά

Από ένα σερβίτσιο τσαγιού που λείπουν κάποια κομμάτια χρησιμοποίησα το πιατάκι και την κούπα στο wc για το σαπούνι και τα κραγιόν μου αντίστοιχα. Μία σαλτσίερα επίσης αντικαθιστά την θήκη για οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες.



Η πλαστική τσάντα που είχα αγοράσει από το H&M για την κόρη μου και την έβρισκα πεταμένη από εδώ και εκεί είναι πολύ καλή θήκα για διάφορα καλλυντικά όπως κρέμες σώματος, γαλάκτωμα καθαρισμού, λακ κτλ.
Ενα οποιοδήποτε καλαθάκι (από λουλούδια ή ποτά που σας έχουν κάνει δώρο) είναι πάντα χρήσιμο για τα καλλυντικά μας.
Η θήκη για τα μαχαιροπήρουνα είναι επίσης μία λύση για τακτοποίηση των καλλυντικών μας στο συρτάρι. Και σε μια θήκη γυαλιών μπορείτε να φυλάξετε το σετ μανικιούρ.
Για τις φωτογραφίες χρησιμοποίησα το Picasa το οποίο το κατέβασα σήμερα και προσπαθώ  να το μάθω. Όλες οι φωτογραφίες είναι δικές μου εκτός από το τελευταίο κολάζ των τριών φωτογραφιών που τις βρήκα στο internet. Πως σας φαίνονται οι ιδέες μου? Το μπάνιο μου νομίζω ότι έχει φορέσει τα ανοιξιάτικά του. Μην ξεχνάτε τα φρέσκα λουλούδια που δίνουν άλλη πνοή στον χώρο μας!
xxx
Sandy K.



3 σχόλια:

  1. Έξυπνες ιδέες!!! Μου άρεσε η τσαντούλα-καλαθάκι απο H&M!!! XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank U! Αυτή η τσαντούλα έχει πολύ πλάκα. Κανα δύο φορές την πήρα στο γραφείο για το κολατσιό μου! xxx!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή