4/3/12

Sales part II

Όπως σας είχα ξαναπεί φέτος τα πράγματα όσον αφορά το budget για ψώνια στις εκπτώσεις ήταν περιορισμένο. Στις γιορτές των Χριστουγέννων που πέρασαν δεν αφέθηκα να κάνω παραπάνω αγορές εκτός από τα απαραίτητα και κυρίως δώρα για τα βαφτηστήρια μου και την κόρη μου. Κράτησα όμως ένα ποσό για να το χρησιμοποιήσω στις εκπτώσεις και προς το τέλος Φεβρουαρίου βρήκα πολύ καλές προσφορές για όλη την οικογένεια.




Για την μικρή μας: 1.Admiral jacket με 50% έκπτωση 2,3. Μπότες και μπαλαρίνες Camper με 50% έκπτωση  4,5.Παντελόνι και μπλουζάκια Orchestra με 70% έκπτωση


 Για μένα: 1.Φόρεμα και φούστα Mexx 2. Μπότες Clarks 3. Blazer Mexx όλα με 70% έκπτωση εκτός από τις μπότες που είχαν μόνο 20%.
Και για τον husband: Μπλουζάκια Gant και Mexx με 50% έκπτωση




Ελπίζω να σας άρεσαν. Εγώ ξετρελάθηκα με το σακάκι και τις μπότες γιατί είναι πολύ άνετες για όλη την ημέρα. Τώρα που έρχεται και η άνοιξη θα κάνω αλλαγές στην ντουλάπα μου και στα συρτάρια μου. Εχετε καμμιά καλή ιδέα για αναδιοργάνωση? Ετοιμάζω και την ενότητα " Ξαναχρησιμοποίησέ το " part II και αφορά τα καλυντικά μας.

Kisses
Sandy K.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου